ΠΡΟΣΟΧΗ

Προσοχή! Οι οδηγοί μου είναι μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς,
εφαρμόζοντας τους κακόβουλα σε τρίτους είναι με δικιά σας ευθύνη καθώς ορισμένοι απο αυτούς είναι παράνομοι


Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Πως θα σερφαρετε ανωνυμα;


Τι θα χρειαστειτε?

1.Backtrack 5 R1
2.Tor

  • Ανοιγουμε ενα τερματικο και γραφουμε 
  • lsb_release -c
  • και μας εμφανιζει τι διανομη linux εχουμε
  • πχ lucid
  • πηγαινουμε και ανοιγουμε με gedit το αρχειο /etc/apt/sources.list
  • και προσθετουμε κατω αυτη την γραμμη
  • deb     http://deb.torproject.org/torproject.org <DISTRIBUTION> main
    *οπου <destribution> μας την εμφανιζει η πρωτη εντολη που γραψαμε 
  • deb     http://deb/torproject.org/torproject.org lucid main
  • το αποθηκευουμε και το κλεινουμε
  • γραφουμε στο τερματικο
  • gpg --keyserver keys.gnupg.net --recv 886DDD89 
  • μας εμφανιζει αυτο
  • gpg: Total number processed: 1
    gpg:              unchanged: 1
  • μετα γραφουμε 
  • gpg --export A3C4F0F979CAA22CDBA8F512EE8CBC9E886DDD89 | sudo apt-key add -
  • μας εμφανιζει ΟΚ
  • μετα apt-get update
  • apt-get install tor tor-geoipdb
  • εχουμε εγκαταστησει το tor χωρις προβληματα παταμε εδω επιτρεπουμε να κανουμε εγκατασταση το torbutton κανουμε ενα restart του firefox και θα δουμε ενα κρεμμυδι αριστερα πανω παταμε πανω του και επιλεγουμε Toggle Tor status οταν γινει πρασινο παταμε εδω για να κοιταξουμε αν εχουμε ρυθμισει σωστα το Tor
  • επισεις μπορειτε να το ελενξετε και εδω αν λεει αλλη ip χωρας ειστε ενταξει αν λεει ip της Ελλαδας τοτε δεν ειστε ενταξει.
Προσοχη

Μερικοι χρησιμοποιουνε το Tor για επιθεσεις σε σελιδες ετσι ωστε να μην εντοπιζοντε
ο καλυτερος τροπος για να μην εντοπιστεις ειναι να χρησιμοποιεις ξενο ασυρματο δικτυο να εχεις αλλαξει την Mac addresss σου και επισεις οταν κανεις την επιθεση να μην μπεις σε καμια σελιδα με τα προσωπικα σου δεδομενα οπως Facebook,hotmail,Gmail κτλ αλλα και παλι αν ειναι να σε εντοπισουνε θα σε εντοπισουνε εφοσον εχεις διαπραξει σοβαρο αδικημα και για να το καταλαβετε σωστα πχ εγω κανω μια επιθεση σε μια σελιδα


Εγω---->tor1---->tor2----->tor3------>tor4--->σελιδα
σελιδα--->tor4--->tor3--->tor2--->tor1--->σε εμενα
δλδ η σελιδα ξερει μονο τον tor4,o tor4 τον tor3 κτλ



οποτε για να με εντοπισουνε πρεπει να βρουνε τα ιχνη του tor4 να πανε στον tor3 μετα tor2 κτλ μεχρι να φτασουνε σε εμενα και μιλαμε για μεγαλη βαση δεδομενων και αν φτασουνε σε εμενα θα φτασουνε στην isp υπηρεσια πχ forhtnet η οποια θα τους πει που ειναι το ρουτερ μου εφοσον εχω διαπραξει καποιο αδικημα αλλα εφοσον δεν ειναι δικο μου το δικτυο και κλεβω ασυρματα θα ερθουνε στην οικια του ρουτερ δλδ καπου κοντα στην γειτονια μου και θα με εντοπισουνε με την mac address μου αλλα εγω την εχω αλλαξει οποτε δεν μπορουνε να κανουνε ταυτοποιηση οτι οντως εγω εκανα την επιθεση βεβαια κανεις δεν ειναι 100% ανωνυμος στο διαδικτυο




Δεν υπάρχουν σχόλια: