ΠΡΟΣΟΧΗ

Προσοχή! Οι οδηγοί μου είναι μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς,
εφαρμόζοντας τους κακόβουλα σε τρίτους είναι με δικιά σας ευθύνη καθώς ορισμένοι απο αυτούς είναι παράνομοι


Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Το Blog NicktheSail0r εκλεισε 1 χρονο

Ευχαριστω ολους οσους με παρακολουθουνε και εχουνε βρει χρησιμους τους οδηγους μου.
Ητανε δυσκολο να διατηρησω το Blog λογο επαγγελματος αλλα με την βοηθεια σας εγινε γνωστο
Η γνωση ειναι δυναμη!!!! ενα μεγαλο δωρο για τους αναγνωστες μου πατηστε εδω
ο κωδικος ειναι ΝικοςοΝαυτης


2 σχόλια:

giotis είπε...

o kvdikow den leitoyrgei?

nickthesail0r είπε...

Δυστυχως δεν ειναι αυτος ο κωδικος και δεν μπορω να θυμηθω τι κωδικο εβαλα καποια παραλλαγη αυτου του κωδικου ειναι λογικα και εκανα λαθος στην πληκτρολογηση....αλλα μετα απο 3 χρονια δεν θυμαμαι καν..... μπορεις να κατεβασεις στην αναρτηση που λεω δωρεαν βιβλια.θα αφαιρεσω αυτη την αναρτηση σε μια εβδομαδα.Σε ευχαριστω που μου το ειπες.Αν καποιο μελος μου το ελεγε ποιο νωρις θα το ειχα διορθωσει τοτε αλλα δυστυχως τοτε το blog μου δεν ειχε πολυ απηχηση.Δυστυχως μετα απο τοσο καιρο δεν θυμαμαι καν τι βιβλια ειχα μεσα αλλα και ουτε τον κωδικο.